ویترین
 
 
ورود اعضا
 
 
سبد خريد
 
سبد خرید
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
محصولات فروشگاه آل یاسین
 
 
تبلیغات
 
 
جستجو
 
 
مقايسه کالاها
 
مقایسه
نام کالا  
 
آرم فروشگاه
 
 
سوالات متداول
 
خرید اینترنتی چه مزایایی نسبت به خرید سنتی دارد؟

فروشگاه اینترنتی امتیازات زیر را فراهم می کند:

1. امکان سرویس دهی به مشتریان در هر لحظه از شبانه روز
2. عدم محدودیت مکانی برای مشتری که می تواند از هر جای ایران نسبت به خرید اقدام کند.
3. خریدار را قادر می سازد تا در هر زمان نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نماید. 
4. عدم محدودیت برای پاسخگویی و پذیرش سفارش همزمان مشتریان متعدد
5. ایجاد حق انتخاب بیشتر در فضای مجازی با بررسی و مقایسه کالاها توسط خریداران 
6. تحویل کالای خریداری شده به درب منازل یا محل کار
7. بیمه بودن کالا در زمان ارسال توسط پست 
8. عدم وجود مشکل در حمل و نقل کالا برای خریدار
9. فراهم آوری امکان خرید آسان برای جانبازان عزیز، معلولین و ناتوانان جسمی گرامی
10. رهایی مشتری از برخورد با ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا
چرا خرید از فروشگاه آل یاسین را پیشنهاد میکنید؟
بین الحرمین با دارا بودن مزیتهای زیر می تواند پاسخگو نیازهای شما در خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش باشد:

 

 1. داشتن جایگاه ثابت فروشگاهی و در دسترس خریدار بودن آن

 

 2. اطلاع رسانی شفاف به مشتریان

 

 3. امکان برقراری تماس و پیشتیبانی شفاف با روش های متنوع

 

 4. بهره گیری از فناوری پیشرفته آژاکس در طراحی سایت

 

 5. امکان مقایسه کالاها و فیلتر نمودن محتوای گروهها بر اساس مشخصه های چون: مؤلف، مترجم، محل نشر و ناشر و... توسط کاربر

 

 6. امکان پرداخت الکترونیکی با کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق دروازه پرداخت امن بانک ملت

 

 7. امکان پرداخت وجه فاکتور با مراجعه به بانک یا دستگاههای خودپرداز

 

 8. محاسبه هزینه ارسال با توجه به وزن تقریبی کالا

 

 9. امکان پیگیری و اطلاع از سرنوشت خرید به طور شفاف در کنترل پنل عضو

 

 10. ارسال کالا پس از تائید پرداخت بعد از یک روز کاری برای بسته های پست پیشتاز
فروشگاه آل یاسین با دارا بودن مزیتهای ذیل می تواند پاسخگو نیازهای شما عزیزان در خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش باشد:

 

 1. داشتن جایگاه ثابت فروشگاهی و در دسترس خریدار بودن آن

 

 2. اطلاع رسانی شفاف به مشتریان

 

 3. امکان برقراری تماس و پیشتیبانی شفاف با روش های متنوع

 

 4. بهره گیری از فناوری پیشرفته آژاکس در طراحی سایت

 

 5. امکان مقایسه کالاها و فیلتر نمودن محتوای گروهها بر اساس مشخصه های چون: مؤلف، مترجم، محل نشر و ناشر و... توسط کاربر

 

 6. امکان پرداخت الکترونیکی با کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق دروازه پرداخت امن بانک ملت

 

 7. امکان پرداخت وجه فاکتور با مراجعه به بانک یا دستگاههای خودپرداز

 

 8. محاسبه هزینه ارسال با توجه به وزن تقریبی کالا

 

 9. امکان پیگیری و اطلاع از سرنوشت خرید به طور شفاف در کنترل پنل عضو

 

 10. ارسال کالا پس از تائید پرداخت بعد از یک روز کاری برای بسته های پست پیشتاز
آیا امکان خرید و مراجعه حضوری به فروشگاه آل یاسین وجود دارد؟
بلی، مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به نشانی:
 خراسان شمالی شهرستان فاروج پاساژ مدائن بوستان فرهنگی آل یاسین پلاک7تلفن:05858225018
نسبت به  ، خرید حضوری کالا(ها) اقدام نموده، و از پرداخت هزینه حمل و نقل معاف شوند
کنترل پنل هرعضو چه اطلاعاتی و امکاناتی در بر دارد؟
- ویرایش مشخصات فردی 
- تغییر رمز عبور 
- شارژ  حساب برای افزایش اعتبار خرید 
- گزارش افزایش یا کاهش موجودی حساب 
لیست فاکتورها و نمایش وضعیت آن ها 
درخواست تخفیف ویژه
 درصورت بروزاختلال در ثبت و سفارش کالا در فروشگاه آل یاسین چه باید کرد؟
شما می توانید ساعت 8 صبح الی 21 شب  از طریق تماس تلفنی با شماره
05855018 822
یا بهره گیری از امکانات سایت: "پشتیبانی" و "ارتباط با ما" نسبت به طرح مشکل و رفع آن با مسئول مربوطه، مشورت کنید؛ تا إن شاء الله به سرعت بر طرف شود.

 
پرداخت اینترنتی چیست و نیاز به چه اطلاعاتی دارد؟

پرداخت اینترنتی به پرداختن پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدمات اطلاق می شود.  این نوع پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه و از طریق اینترنت انجام می شود. خریدار با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، می تواند از طریق دروازه پرداخت اینترنتی وجه سفارشات خود را  با سرعت به حساب فروشنده واریز نماید. این امکان برای کارت بانک های: ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و بانک سینا فراهم شده است.

در هنگام خرید اینترنتی چهار مشخصه زیر مربوط به کارت بانکی از شما پرسیده می شود:

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

3- کد CVV2
هزینه ارسال کالا به شهرستانها چقدر است؟
هزینه ارسال کالا به عهده مشتری بوده و با توجه به وزن کالا(ها) و انتخاب نوع خدمت: پست پیشتاز، پست سفارشی و... در هنگام تکمیل خرید، توسط سیستم با استفاده از جداول مربوطه تعیین، و به مشتری اعلام می گردد. حداقل هزینه ارسال با پست پیشتاز 15500 ریال و حداکثر هزینه تا سقف 10 کیلوگرم کالا  91000 ریال می باشد.
هزینه ارسال کالا به عهده مشتری بوده و با توجه به وزن کالا(ها) و انتخاب نوع خدمت: پست پیشتاز، و... در هنگام تکمیل خرید، توسط سیستم با استفاده از جداول مربوطه تعیین، و به مشتری اعلام می گردد.
پس از ثبت سفارش،کالای مورد نظر در چه مدت به مقصد می رسد؟
- در مشهد : حداکثر 3 روز کاری
-
 در مراکز استانها : حداکثر 6 روز کاری
-
 در شهرستانها : حداکثر 8 روز  کاری

ارسال کالا با پست پیشتاز بین 2 تا 4 روز کاری به طول می انجامد.
- در مشهد : حداکثر2 روز کاری
- در مراکز استانها : حداکثر 3 روز کاری
- در شهرستانها : حداکثر 4 روز کاری
ارسال کالا از طریق پیک : این سرویس تنها در مشهد، آماده خدمت رسانی می باشد که پس از گذشت 1 روز کاری، ارسال خواهد شد؛ در این سرویس امکان پرداخت وجه در محل، پس از تحویل کالا فعال می باشد.

ارسال کالا با پست پیشتاز بین 2 تا 4 روز کاری به طول می انجامد.
- در مشهد : حداکثر2 روز کاری
- در مراکز استانها : حداکثر 3 روز کاری
- در شهرستانها : حداکثر 4 روز کاری
ارسال کالا از طریق پیک : این سرویس تنها در  فاروج آماده خدمت رسانی می باشد که پس از گذشت 1 روز کاری، ارسال خواهد شد؛ در این سرویس امکان پرداخت وجه در محل، پس از تحویل کالا فعال می باشد.
آیا امکان رهگیری سفارشات وجود دارد؟
بله، از آنجانکه آل یاسین برای ارسال سفارشات، از خدمات پست جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، شما می توانید با توجه به شناسه مرسوله  خود، از آخرین وضعیت مکانی آن با  مراجعه به لینک: http://tntsearch.post.ir  با خبر شوید.
شناسه مرسوله یا کد رهگیری، پس از ارسال سفارش توسط آل یاسین به نشانی پست الکترونیک شما ارسال و در اختیار شما قرار می گیرد.
"نماد اعتماد الکترونیکی" چیست؟
نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه های اینترنتی به شکل یک علامت در کنار سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران است، به نمایش در می آید؛  به نحوی‌ که مشتریان در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان بیشتر از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند. فروشگاه اینترنتی آل یاسین از جمله  فروشگاه های دارای این نماد می باشد.
نحوه عضویت درآل یاسین به چه صورت می باشد؟
کاربران محترمی که قصد خرید کالا یا ارائه و فروش اثر خود  در فروشگاه آل یاسین را دارند، بایستی در قسمت "ورود اعضا" در سمت راست سایت بر روی گزینه "عضویت" کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل فرمایند. پس از تائید اطلاعات فرم از جانب فرد، او در فروشگاه آل یاسین عضو شده و دارای پنل کاربری اختصاصی می شود .
این فرآیند حداکثر در کمتر از 1-2 دقیقه انجام می گیرد.
کد پستی محل اقامت خود را نمی دانم، چه کار کنم؟
مشتری گرامی شما می توانید با مراجعه به سایت مدیریت جغرافیایی و کدگذاری کشور  نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. ضمن اینکه کد پستی محل اقامت شما بر روی قبوض تلفن ثابت و همراه درج گردیده است.
سرویس ارسال رایگان چیست و چه شرایطی دارد؟
سرویس ارسال رایگان خدمتی است، که فروشگاه آل یاسین برای خریدارانی که محصولاتی مانند(سی دی و نرم افزار) که بالای 500000 هزار تومان به صورت آنلاین  خرید داشته باشند، در سراسر جمهوری اسلامی ایران، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه, بسته بندی و ارسال، دریافت نمایند.
روند برگرداندن و یا انصراف از دریافت کالا و روشهای بازپرداخت وجه چگونه است؟
الف) نحوه انصراف از خرید: خریدار می تواند پیش از ارسال کالا(ها)ی درخواستی، از خرید خود انصراف دهد. در این صورت مبلغ کل فاکتور، به طور کامل قابل بازپرداخت است.
ب) نحوه برگرداندن کالا: در صورتی که خریدار پس از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود، می تواند حداکثر به مدت یک هفته پس از دریافت آن، کالا(ها)ی دریافتی را به شرط عدم استفاده و سلامت کالا به نشانی آل یاسین با پست پیشتاز عودت دهد. بدیهی است در این صورت فقط بهای کالا(ها) پس از وصول آن قابل بازپرداخت خواهد بود.
تذکر: در صورتی که خریدار از سرویس ارسال رایگان استفاده کرده باشد، هزینه های بسته بندی و ارسال از مبلغ دریافتی کسر و به حساب وی منظور می گردد.
- در هر یک از موارد فوق مبلغ بازپرداخت در اطلاعات کاربری مشتری منظور شده، که خریدار می تواند با اعلام شماره حساب بانکی خود، آن را ظرف 1 تا 3 روز کاری دریافت نماید و یا در صورت تمایل در خرید بعدی از آن استفاده کند.
آیا خرید کتاب و محصولات فرهنگی مشمول مالیات ارزش افزوده (VAT) است؟
خیر، مطابق بند 5 ماده 12 قانون مالیات برارزش افزوده، کتاب جزو کالاهای معاف از ارزش افزوده است. از این رو آل یاسین مالیاتی از خریدار دریافت نکرده، و جمع مبلغ نهایی فاکتور شامل قیمت کالا و هزینه ارسال (بسته بندی، حمل و نقل و پست) است.
آیا امکان خرید عمده، محصولات ارائه شده در سایت وجود دارد؟
آری، شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های مندرج در سایتخرید عمده داشته باشید.
چگونه درخواست نمایندگی بدهم و یا خرید نمایشگاهی و عمده داشته باشم؟
برای درخواست نمایندگی و استفاده از تخفیفات ویژه ، کافی است یک  پیام با مشخصات کامل در قسمت ارتباط با ما ارسال نمایید تا همکاران ما دراولین فرصت با شما تماس بگیرند.
 
مناسبات پایین سایت
 
 
 
آمار
 
2187207
کل بازديدها :
3668
بازديدهاي امسال :
3668
بازديدهاي اين ماه :
437
بازديدهاي امروز :
97
کاربران آنلاين :
4854
اعضاي سايت :
1
اعضاي جديد :
 
تضمین امنیت خرید شما
 
 
مجوز ثبت پایگاه اینترنتی
 
logo-samandehi
 
رهگیری سفارشات پست
 
 
شبکه های اجتماعی